NEWS
Vuoden 2024 Kauppakeskusteko: Seppä Klubi
Vuoden 2024 kauppakeskusteko: Seppä Klubi
Kauppakeskus Seppä on voittanut arvostetun vuoden kauppakeskusteko -palkinnon! Suomen Kauppakeskusyhdistyksen vuosittaisessa kilpailussa palkittiin innovatiivisimpia ja vaikuttavimpia tekoja kauppakeskusalalla, ja Seppä Klubi -kanta-asiakasohjelma sai tunnustuksen "Digitaalisuus ja uuden teknologian hyödyntäminen" -kategoriassa.
Palkintoraati perusteli Seppä Klubin voittoa seuraavasti: ”Toteutus oli ensiluokkaista. Sovellus on suunniteltu omannäköiseksi äänensävyä myöden. Ohjelma palvelee laajasti eri kohderyhmiä ja sitouttaa yhteisöä, minkä lisäksi se tarjoaa hyvät kehitysmahdollisuudet liikkeiden kanssa. Myös tulokset ovat olleet vaikuttavia – Seppä Klubia käyttää jo yli 14 000 asiakasta.
Seppä Klubi on kerännyt nopeasti suuren suosion: kanta-asiakassovelluksella on jo yli 14 000 käyttäjää, ja ostoksia on skannattu sovelluksella lähes 62 000 kertaa. Seppä Klubin avulla asiakkaat eli Etuilijat voivat keskittää ostoksiaan, hyödyntää tarjouskuponkeja, osallistua arvontoihin ja kerätä pisteitä ostoksista, vierailuista sekä uutiskirjeiden lukemisesta. Ansaittuja pisteitä voi vaihtaa rahanarvoisiin etuihin ja palkintoihin sovelluksen palkintokaupassa.
Kauppakeskusjohtaja Mikko Seppälä iloitsee Seppä Klubin saamasta tunnustuksesta ja haluaa kiittää Suomen Kauppakeskusyhdistyksen tuomaristoa sekä erityisesti markkinointipäällikkö Veera Rytköstä ,ja kaikkia yhteistyökumppaneita, jotka ovat olleet mukana kehittämässä sovellusta. ”Seppä Klubi on tuonut aivan uudenlaista energiaa keskukseemme ja hyödyttää koko keskisuomalaista yhteisöämme. Olemme ylpeitä saavutuksista, ja Klubin avulla olemme rakentaneet asiakasuskollisuutta sekä vahvistaneet kiinnostusta Sepän tarjontaa kohtaan,” Seppälä toteaa.
Kohti vetovoimaisinta kauppakeskusta
Seppä Klubi on osa Sepän visiota olla alueensa paras ja vetovoimaisin kauppakeskus, joka vastaa rohkeasti uusiin trendeihin ja hyödyntää teknologiaa asiakkaidensa parhaaksi.
”Uskolliset asiakkaat ja heidän luottamuksensa ovat ansaittava joka päivä. Siksi rakensimme kauppakeskusalalle uudenlaisen, pistepohjaisen kanta-asiakkuusohjelman, joka tarjoaa asiakkaillemme ja liikkeillemme parhaan mahdollisen kokonaisedun ja konkreettista etua keskuksessa asioinnista. ” Seppälä kuvailee.
Seppälän mukaan Seppä Klubi auttaa kasvattamaan ymmärrystä asiakaskunnan kiinnostuksen kohteista ja tarpeista, mikä ohjaa keskuksen jatkuvaa kehitystyötä ja auttaa palvelemaan asiakkaita entistä paremmin. "Haluamme palkita asiakkaidemme uskollisuuden ja tarjota heille lisäarvoa asioinnista," Seppälä summaa.
Liity Seppä Klubin jäseneksi ja aloita etuilu!
Tutustu Seppä Klubin etuihin täältä ja lataa sovellus sovelluskaupastasi.